Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JoannaPetkowska

bardzo ok


super !


to jest takie "maśluszczakowe" troszkę ))


Bardzo fajne!
w tym roku również będzie Toruń - może wpadniesz na plener jak za dawnych czasów ?
pozdrawiam


super Aniu, nawet wiem co to, kto to i dlaczego


bardzo bjutiful
strasznie dużo ostatnio podróżujesz, w ogóle nie ma z Tobą kontaktu ..




mega piękne


baaardzo fajne!


jest w tym pomysł, podoba mi sie!


podoba mi się
myślę że Toskania ma cieplejszą tonację. Te barwy, których użyłaś, przywodzą mi raczej na myśl polską wczesną jesień/ późne lato...


fajne - i woda wyszła ciekawie;
natomiast ja bym coś pokombinowała z kompozycją, bo tu jakoś tak za bardzo centralnie się zrobiło i mało dynamiki.


Uczestnicy byli zachwyceni tym, co im objawiłeś. Będą tak trzymać ;D i są otwarci na nowe poznawcze eskapady.


wspaniałe szkice studialne, nie tylko przekazujące treść, ale również dostarczające wrażeń estetycznych.


cuuuudowne palmy!!!! rajskie!


łooooooaaaał extra, ale pobudza wyobraźnię!


fajne światło


.


a to takie troszkę z mojego podwórka , (jeśli w ogóle mam prawo się porównywać...)


to jest świetne;
zastanawiam się dlaczego masz tak mało ocen... hm, bez sensu -
muszę się tym osobiście zająć i "pokomentować"


lewa strona super !!!! najlepsza na świcie
prawa już nie - ani wieża, ani wóz który bardzo się rzuca w oczy i konkuruje ze wszystkim co po lewej

ale i tak revel


kadr zbyt centralny, podział na trzy bardzo widoczny, przez co trochę "nudno" się zrobiło; malowane bardzo sprawnie


to mi się bardzo podoba!


na miniaturce fantazja, w powiększeniu mniejsza fantazja, ale ogólnie daje radę. fajny kadr, może odrobinę bym go ciachnęła z prawej/ew. lewej żeby nie był podzielony na pół przez budynek


jest w tym coś naiwnie fajnego i humorystycznego :D



1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt